wrap u around me

hellu :)
varit i skolan idag, fast varit ganska kul , äntligen får man göra något man är lite intresserad av :) sen har jag träffat adam och lunchat med honom.
Rasmus har mest troligt kommit in i Lule ;);););) fyfan vad glad jag har varit hela dagen! nu slipper man sakna honom + att han börjar på samma skola som mig också :p haha. sen när han får lägenhet så vill han att jag flyttar in med honom :) fast det får man se med tiden, mest troligt så gör jag väl det :) <3

iaf idag for jag hem efter skolan och drack kaffe och snackat med morsan,  så har det hänt lite grejjer förut som jag knappt kmr ihåg, får bara en klump i magen av att tänka på hur allt varit förut och nu måste man dra upp en sak som jag knappt har nå att göra med, men bara man är med på en liten kant så självklart..
är så glad att jag hittat rasmus, han var min räddare i nöden! ;)<3
aja nog om känslor!!!!

vi for till storheden och köpte lite grejjs, och sen förbi min moster, nu har isabell börjat våga krama mig ;) haha hon är så blyg! sötflickan <3

hade varit kul att festa helgen, men icket det. Ska ta en lugn helg med gubben, sen får det väl bli nå nästa helg ist! :)



Your love surrounds me in my tender shelter
I dont know what could ever love me better
nothing can make me feel the way i feel when im beside you

this worlds too much for me to take
come give me some some sweet escape
get next to me come close to me wrap hold on me
wrap u around me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0