white trash beautiful

då vare torsdag idag alltså imorgon FREDAG ;);) sköönt..

igår slutade jag tidigt, klockan 9 :) sen drog jag hem och pluggade lite och sen vidare till johanna ! 
när jag hade suttit där ett tag så drog jag och var med rasmus pontus och andre ett tag, sen tog jag och rasmus bussen till gammelstan och kollade på Idol, sen somnade vi ;)

idag
har jag varit i skolan som vanligt, och sen nu sitter jag bara här och har tråkigt , måste plugga som ett psyk idag , svinstort prov imorgon , måste fan klara det!! kanske blir att dra till tuna och umgås ikv , men fårse om man har orken :)

helgen är inte planerad än, lördag ska jag iaf mysa med gubben hela dagen , imorgon vet jag faktist inte, kanske blir krogen med frida, men fårse vad som händer ;)

nu ska jag plugga, usch ..
pusss

johanna, du är en person som står mig närmast hjärtat, du är guldvärd!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0