Bumpy ride - Mohombi

vaknade för ett tag sen, men så överdrivet trött är jag inte :)
börjar 8.15 och sen slutar jag klockan 11 så orkar inte börja sminka mig idag, ska ist hem och vila efter skolan, sen senare när folk slutat dra och hitta på nått :) måste förbi farsan idag också.

igår slutade jag tidigt, orkar inte dra till boden, så for ist till gammelstan och tog det lungt, sen drog jag in till stan med johanna och kollade lite grejjer , hon köpte ett par skitsnygga skor, llite avis vart man ;)

sen drog jag hem till hertsön och somnade ganska tidigt :) skönt!

vill göra om min blogg!!. men nu när jag går mumC så ska vi hålla på med hemsidor och bloggar, så ska kolla med uffe om jag kan hålla på med min egen ist ;) vemveeeet.

känner att jag saknar min älskling ganska så mkt , så vill bara ha heelg nuuuuuu ;p!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0