och så var det måndag :)

Helgen har varit rolig :)
i fredags så var vi i norra sunderbyn, och långt var det , var tvungen att gå 40 min från busshållplatsen ;/ HU!
det var trevligt där borta, lite udda folk kanske , men vi tog ju med oss lite gammelstadsare så vi hade då trevligt ;) sen tog vi en taxi till gammelstan, så sov jag och rasmus där :)

i lördags så var jag helt inställd på att ha en myskväll med Rasmus, hade köpt chips/dip och allt, men sen ville dom att vi skulle följa med dom till sunderbyn igen och festa, efter många om och men så pallra vi våra arslen dit :)
vart en kul kväll med mycket skratt ;) men sen var vi tvugna att GÅ till gammelstan mitt i natten ... nå vi fick sällskap av jonas och bella till sunderbyn sen hittade jag och rasmus en cykel så for vi till farsan och sov :)

igår så låg vi i sängen hela dagen och rasmus var helt knäpp , usch hur han höll på och va konstig. haha ;p
sen käkade vi åde , sen tog han bussen till björx och jag till hertsön, så drog jag och rösta sen blev det tvtittande hela kvällen :) och måste bara säga att sverige har röstat så jävla sjukt, egon hela jävla bunten!!

skola idag som vanligt iaf.. har gått snabbt :) nu ska jag plugga historia, har ett jättestort prov på fredag som jag måste klara..
sen blire mest troligt att dra till gammelstan och sova med gubben, måste hämta kläder och skor så jag har ;)

lägger in lite bilder sen helgen :)















nog är vi fina ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0