Kvällsöppet!

då har man äntligen vittnat idag, har varit svinnervös men inte var det nå man behövde vara ;) gick hur bra som helst!

varit ledig idag , och riktigt skönt har det varit , sovit som en stock :)
idag ska jag iaf på kvällsöppet med rasmus och några till, ska kolla på ett par skor osv. Sen blire mest troligt att dra förbi Allstar en sväng med johanna och ta sig en öl :)

imorgon äre torsdag och nästan helg? känns som att det nyss var söndag ?! haha :) skönt när veckorna går snabbt!

fårse om det blir överkalix eller lule i helgen, men ABSOLUT inge club nordic för min del ;)
jag vill då dra till ökx, men rasmus tvekar ;P haha.

nu ska jag hoppa i duschen och börja fixa mig lite :)
puss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0