hohoh.

vaknade vid 7-tiden idag, huvva vad trött jag var .. sen mötte jag och rasmus upp Adam så tog vi bussen skolan, känns lite ovanligt att vi går på samma skola ;) men kuul!
slutade redan 10 idag, fast stannade och käkade med rasmus eftersom han inte känner någon i sin nya klass än :p


drog sen till farsan och drack kaaaaafffe och tog det lungt , sen kom rasmus och vi somnade på direkt :) älskar att ligga bredvid den där killen, han är som underbar :) <3

när vi vaknade så drog vi och köpte cigg, sen tog jag bussen till hertsön och han drog till sin brorsa, ska göra bort ltie läxor ikv så blir nog bäst om jag inte distraheras av nå ;)

imorgon börjar jag 8.15 och sen slutar jag halv 12 :D OCH SKÖNT ÄR DET , sen fredag börjar jag halv 2 och slutar halv 3 ;);););)

blir en helg i lule iaf , vi tänkte först överkalix, men vi ångrade oss :)

Johanna , sluta häng ut dig på tuben såhär ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0