You and I, right or wrong, there's no other one .

hellu :)
skola idag som vanligt, fast bara haft 3 lektioner så lungt :)

efter skolan drog jag direkt till farsan, skull egentligen gå på stan med jennifer, men hade för bråttom hem så glömde bort ;) haha.
när jag väl var hemma så pimpla jag i mig kaffe och satt vid datorn, sen kom morsan och hämtade mig så for vi och hälsade på min moster :) simon ville att jag skulle följa och kolla på hans fotbollsmatch, men jag hann inte så ska göra det på torsdag istället :) så kul och titta på när småbarn spelar :p

sen drog jag och morsan till posten och fixa nå grejjs, sen till hertsön :)
har lagt in massa bilder så bara och kolla på face.

imorgon bär det av till boden, ska på nå havremuseum?! ahah tror det var nå sånt :P sen efter det så drar jag nog till gammelstan och hittar på nå.

nu ska jag gå och tvätta bort masken och glo tv :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0