The chances I'm taking, Sometimes might knock me down But no, I'm not breaking.

märker att jag har blivit riktigt dålig på att uppdatera, men ska väl bli bättring på den fronten :)
helgen har varit bra, for till ökx på torsdagkväll och har varit där tills måndakväll :)
valborg drack vi iaf, sen har vi bara tagit det lungt resten av helgen.
idag har jag då varit i skolan som vanligt, känner att jag börjar bli jävligt skolless , men snart sommarlov och då jävlar blire steeeek!;P
nu sitter jag och väntar på att jennifer ska komma så ska jag göra kycklingburgare åt oss , gött som fan!! sen ikv kanske man drar ut en sväng eller nå :P
helgen och hela nästa vecka spenderar jag nog i ökx, fast känns lite länge men är man toffelmästarn så är man ;P haha.

nu ska jag börja med maten :D
puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0