onsdag!!

härlig dag hare varit idag + att man har varit ledig ;))
nå dagen började med att jag steg upp klockan 12 typ, sen duschade jag osv, sen drog jag till g-stan och träffade kajsa och några, roligt att träffa henne som man inte gör annars så ofta :)
sen gick jag till farsan och hämtade nå nycklar och drack kaffe sen vidare till snickars och varit där med massa folk och stekt, sen drog vi till ip ett tag också ;P

nu sitter jag på hertsön och har tråkigt..
vill bara ha helg så jag får vara med rasmus, toffelmaaiiister. ;) sen blev jag glad när johanna sa att hon ska följa med :D kmr bli niice!

nu ska jag tanka ner nån film och sen blire väl sova på nå tag :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0