Måndaaag...

hellu :)
helgen har varit bra.
i fredags så var jag först i skolan, sen bestämde sig jag och Lina att ta 12-bussen till ökx :) när vi var framme så trodde jag att jag skulle få en bra överaskning men icket ;( jocke har förstört hans hår!!!! så nu är han skinn :( nå, han är väl ändå lika fin i mina ögon ;)!
sen gjorde vi väl inte så mkt, umgicks med jocke och Lina typ sen bara kollat film och myst :)
i lördags så blev vi väckta av jocke och lina, så vi steg upp och  duscha osvosvosvosv, sen vart det att man drack litegrann, ökx cruising (Y)  kvällen slutade ganska tidigt eftersom det var så dåligt väder, så inte var det så kul inte;p

sen söndagen
så gjorde vi igenting, var hemma hos rasmus hela dagen lång :)

idag tog jag 11-bussen till lule direkt till skolan, har haft prov och det gick bra, tack&hej småföretaganda A!! (Y) skönt.
sen har jag bara varit hemma på hertsön och slappat hela dagen låååång!

imorgon blire skola, sen umgås med davvve och sen funderar jag på att dra till farsan, orkar inte vara på hertsön finns ju fan ingenting och göra och det suger!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0