janii..

sitter i skolan och har inte så kul :) imorse så var vi på nån utställning och lyssna på nå afrikaner men jag fattade då ingenting för att dom pratade så konsigt, sen har jag bara haft mum och idrott, fast då skulle vi vara ute och spela brännboll och det var för kallt så jag och Frida skippade det och gick tillbaka till skolan :)
nu sitter jag i datasalen och har tråkigt, börjar först om 1 timmme :(:( jobbigt att sitta och vänta..
nå efter skolan ska jag ta en tripp på stan med jennifer sen drar vi väl till gammelstan elr nååget så fårjase ifall jag orkar dra förbi davve ett tag också :) sen ikv blire väl att plugga, måste bli klar med en hel kurs på 2 veckor, great!(Y) sen äre massa mer, huvvva.. skönt som fan ska det bli med sommarlov :)

och för dom som inte vet så fyller jag 18 om exakt 1 vecka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0