hooo ;)

varit på musikhögskolan idag i pite med ljudklassen, var ganska bra ändå :) golunch om inte annat ;p hahaha.!
sen när man väl var framme i luleå så tog jag bussen direkt till farsan och var där ett tag och drack kaffe.
sen kom morsan och hämtade mig så for vi till storheden och köpte mat osvosv.. skulle förbi min moster också , men var så satans trött så orkar inte;p får bli någon annan dag.
nu sitter jag med hårfärg  i håret , "arabbrunt" typ,haha ;p som jag hade för nå tag sen, och om jag kommer ihåg rätt så trivdes jag bra i det :)
nu ska jag snart hoppa i duschen och sen kolla klart avatar ;P

imorgon drar jag till min älskling och är där hela helgen ! :)
pusss!

when you're with me
its like an angel came by, and took me to heaven
cuz when i stare in your eyes
it couldnt be better <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0