bless the broken road!

helluu ;)
kom till ökx igår, somnade direkt jag kom till rasmus men han var ändå inte hemma så;)
sen när han kom så låg vi i sängen och möööös sen var han tvungen att dra och jobba så jag satt vid datorn och städade hans rum osv :) sen när han kom hem så kollade vi film sen somnade jag igen för var så satans trött ;p

haha sen imorse när jag vaknade till lite så började han krama om mig och ba "jag älskar din mamma" haha och jag som trodde han skulle säga "jag älskar dig" ;) så kul när han håller på och snackar i sömnen.

när vi väl vaknade så åt vi fruksost så duschade jag åde , sen gick vi in till bränna och träffa jocke, sen gick jag förbi sandra och ibbe och här sitter jag fortfarande, och nu kom adam stina och rasmus också ;D så snart ska vi väl traska till tallvik :D hoho

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0