what if ..

hellu ;)
igår trodde jag ju att jag inte hade någon skola , men tydligen så hade jag det :P FAIL! haha.
nå var ganska kul ändå..

sen ringde rasmus och sa att han var i lule så jag vart ju svinglaaaaaad :D men sen sa han att han bara skämtade, så vart jag sur och jävlig och ville knappt prata med honom. men sen när jag kollade ut genom fönstret så stog han där ;)) haha, kan säga att jag blev mer än glad :) <3

nå han har dragit till stan nu, så ska snart hoppa i duschen och fixa mig lite så ska jag göra detsamma och umgås med johanna och tessy :) (Y) sen drar jag nog till gammelstan ett tag.
farsan kmr hem om mindre än 1 vecka nu, inte träffat honom på någon månad så kmr bli kul ! och sen kmr jag få en parfym och en handväska trorjag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0