söndag :(

hellu :)
fredan vare fest iaf, fast det sög riktigt hårt. hatar såna där dryga tjejer som dömmer utan att ens känna en :p riktiga jävla lulehatare kanske?;) haha. vem bryrsig !

sen vaknade vi upp på lördag vid 11tiden så drog vi alla till lule :) följde med lina hem till henne och käkade , sen drog jag och rasmus och duscha osvosv. sen barnvakt :).. fast hela "familjen" följde med ;) !haha

kom just till hertsön, så har jag käkat osv . ska lägga mig ner och sova någon timme snart, sen hoppas jag att rasmus kmr förbi , men han kanske drar till ökx idag :( menmen , han kmr ändå tillbaka till veckan nångång.!

haha på fredanatt så satt jag och rasmus och snacka med hans farsa.
så frågade hans farsa vad nord betyder på engelska, "North"
och sen "men vad betyder det lisa`?"
jag : anal.
hahahha det jävliga var att jag inte tänkte allls , satt i mina egna tankar så kom bara anal ut!!! helt sjuk jag är.
ett jävligt gott skratt iaf!:P

skola imorgon , jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0