söndag ..

då vare söndag iiigen, hata :(

helgen har väl varit bra. i fredags så blev det att man drack litegrann hos jessica, var trevligt :)
sen gick jag, rasmus, lina och jocke till lina och sov :)

lördag så vaknade vi upp, så for jag och rasmus till farsan och tog det lungt , sen kom morsan och hämtade oss, så for vi och käkade tacos osv ;) gött! sen skulle vi dra till överkalix, men bussen for 10 min för tidigt :s så blev att vi for till hertsön och kollade film osv !

nu har han dragit till gammelstan, ska göra detsamma snart, ville bara vara själv ett tag ;) haha , men ibland behövs det också!

nu ska jag städa rummmet, sen fara till gammelstan :)
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0