Friday, I'm in love!

helllow :)
var dålig i veckan på att vara i skolan,menmen, ska köra racet hela nästa vecka :)
igår var jag iaf och hälsade på min moster, johanna och dom var också där, var trevligt att träffa alla , så planerade vi kåbdalis lite också :)! (Y).

sen kom rasmus till hertsön med sista bussen , så kollade vi film, och sen blev det lite dålig stämning, fyfan vad less jag blev , sånt där ska man inte skoja om, blev ju helt förstörd!  offrade också 2 tårar för honom!! HAHA. men vi båda insåg nog hur mkt vi tyckte om varandra ;)!  kärleken  är vacker. haha.

nå sovit 2 timmar inatt, sen har jag varit på skolan.  nu sitter jag här på hertsön , kokat en hel kanna med kaffe så kmr nog börja må illa om jag ska dricka allt :p.. ska iaf snart ut på en rök med frida, så ska jag hämta mina kläder som jag ska ha på mig ikv :)

blir och dricka nå öl ikv också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0