FIIIIIINT!



måste dra ett hellllu ;)
haha..

nämen,
är på dåligt humör.
före första så är jag nyvken
före andra så har jag sovit bort hela dagen så hinner inte göra något!!!!
före tredje så orkar jag inte med att en viss person ska sitta och driva med mig om att han inte kan vistas sig med mig när jag är osminkad!! :) (om du är seriös så skickar du mina kläder på posten till HERTSÖN)
före fjärde så måste jag skriva klart en rapport tills imorgon bitti, alltså ikv! (Y)

såpp då vet ni :) nu kör vi på det positiva!

varit i skolan hela dagen idag, och sen har jag gått på stan ett tag också , sen försökte jag leka hurtig så gick från stan till hertsön, (gjorde det igår också!! ;);) )
när jag kom hem så somnade jag på direkten och avstängd mobil har man tydligen också haft!

nu ska jag snart sätta igång med pluggandet , sen slår jag på en film. och är ledig imorgon <3
Rasmus, du är underbar på alla sätt och vis! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0