..

då var man vaken tidigt igen, fast idag börjar jag halv 10 :) bättre det. och måste säga att jag och 2 till får ta hand om världens sötaste tjejer på 6 år, dom lyssnar iaf och gör det man säger :) skönt,. haha och sen igår så vare tydligen ingen som ville äta banan så sa jag ba "vaaa? banan är ju det bästa jag vet" så då ville hela gänget ha ;) prooe!
efter jobbet igår så träffa jag emiil! kul det var att se honom, fats blev bara en kort sväng idag eftersom jag var så trött och hungrig, så jag och jennifer drog till mig och laga mat sen slog vi på en film :)
gick och la mig 20.30 igår, skööööööönt =)
nu ska jag gå och byta kläder osv sen dra till kansliet :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0