Tisdag! :)

bröllopet gick bra , var lite nervös i början men det släpppte ;) festen vart också lyckad!

i söndags kom rasmus till lule och skulle fixa med mig till ökx, så hakade på honom dit med 21 bussen, när vi var framme så gick vi hem till han och kollade film och sov :)
sen måndagen gjorde vi inte så mkt han jobbade sen gick jag och kollade när dom hade match osv. sen hem till rasmus och så sov vi typ ? ;p

Idag vaknade jag av att han kom hem vid 12 och väckte mig , sen drog han och jobbade igen , så åt jag osv sen drog jag till poolen och var med jocke där medans han jobbade :) sen gick jag förbi sandra en sväng också och pratade!

drar nog mest troligt till lule imorgon , ska dra ut på kaffelino med några brudar :) kmr bli trevligt , så kmr rasmus till lule på fredag !

nu ska jag gå och lägga mig med gubben i soffan :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0