tiiiisdag!

idag väckte rasmus mig vid 11 när han hade lunch, så steg upp och käkade osv sen drog jag till bränna så kom jocke också med till sandra, vi drog och hälsa på rasmus på jobbet sen gick vi till fenix och käkade glass ;p
sen for jag och sandra till hon och väntade på att våra pojkar skulle sluta så skulle vi dra och bada men det ska vi ta imorgon ist :) vi drog på köket och smällde i oss en pizza iaf ;) göttt!

sen har vi bara varit på tallvik och tagit det lungt och nu ligger rasmus och sover, för nån minut sen så sov han med öppna ögon!! fyfan vad läskigt det såg ut :s
nånåå, ska snart väcka honom så ska jag tvinga han att kolla film med mig ;);)

imorgon blire att köpa ett par nya skor!!(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0