^^

blev att jag tog bussen 20.45 igår till ökx :) Rasmus kom och mötte upp mig i bränna så drog vi direkt hem till tallvik, sen kollade jag på när han spelade fifa ;p hehu,. sen blev det att vi gick till stugan och glodde film och sov :) och filmen var fan den läskigaste jag har sett och rasmus som alltid ska börja jävlas med mig och skrämma skiten ur mig ;)
nåå. idag har vi inte gjort ett skit, hans bror och madde har varit här så har lekt lite med saga, riktigt söt unge är det! :)

imorgon ska jag vakna tidigt , 10 hade jag tänkt mig , ska vara 30 grader hära så ska ligga på gården och sola hela dagen tills rasmus slutar, sen kanske det blir att dra förbi sandra och ibbe en sväng också :)

nu ska jag och gubben gå och ut och traska , suttit inne nästan hela dagen känns det som ;) hehu!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0