barnvakt!

jag och rasmus kom till lule igår, vi började dricka lite öl på bussen, sen när vi var framme så gick vi till farsan så käkade rasmus och jag fixade till mig lite ;p sen tog vi cykeln och rullade till Emil där det var masssa folk :) blev en trevlig kväll iaf !

vi vaknade vid halv 2 idag haha det var så satans varmt i sängen så jag sov på golvet halva natten ;) måste köpa mig en fläkt elr nåå.
sen har vi bara hunnit till starre och köpt cigg sen till mig duscha, sen vidare till min moster som bor bara några hus ifrån ;) vi käkade tacos här och nu sitter rasmus och spelar nå tvspel med småbarnen :P  dom ska väl gå och lägga sig snart så då blire väl attt vi slår på någon film och tjockar på ;) avatar tror jag vi skulle se.
.

så fort jag har fått tag i en usbkabel så kmr jag lägga upp bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0