Years go by and time just seems to fly .

tjoo ministrar ;)
känner mig på jävlans bra humör, vete fan varför men, elr jo ;)
nå ikv har jag varit hos josse med jennifer bella walle och klywen, har varit riktigt nice, vi kollade film osv :)
nå varit på jävligt dåligt humör annars idag, om jag och morsan sitter och pratar om något så ska han fan inte komma och lägga sig i, han har inte något med saken och göra, och sen när han sitter och påstår att jag ljuger när han inte ens vet något om saken ? nää, har sagt att jag inte tål honom och kmr nog aldrig göra det heller, men ställer ändå upp och försöker som fan för morsans skull. men inte lätt!
nog!

imorgon äre iaf måndag=skola.. ska bli riktigt hårt att stiga upp men, får ta och göra det ändå ;)
efter skolan ska jag och sola med josse och jennifer, sen ska jag vara med krillepille :)! mer vetjaginte.

nu ska jag slå på en film :)
puss!

finns alltid här för dig gumman!
fattar ni att hon är guldvärd och förtjänar det bästa!?;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0