We never really tried, to make everything alright .

helllu ;)
gick inte så bra att sova imorse pga att både johanna och davve hållt på att ringa, förstörde min skönhetssömn som jag behövde ;) haha. nämen tröck på ljudlöst, men då kom smsen om att det var viktigt så då svara jag :)
nå steg upp , sen slog jag på paradise hotel och sen andra avenyn, ganska så snasigt :P.. nå har inte gjort ett skit idag, orkade inte gå ut i snöstormen.
har iaf färgat håret nyss, måste bara torka det så jag får se hur det serut. sen imorgon blire att smälla i slingor :d fettnice!

skola imorgon , fyfan så jobbigt det kmr bli.  och jag tkr johanna kan stanna hemmma ihelgen och dricka med mig ist för att fara till happis!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0