step up

jaani, har inte hänt så mkt i mitt liv idag, sovit hela dagen som vanligt .. har bara suttit hemma nu i 2 dagar ;s känns inte helt okey, men ville verkligen inte gå ut idag eftersom det är 30 - ute. så får dra till gammelstan imorgon och säga hejdå åt emil, vilket inte heller känns helt okey, så tråkigt att han ska fara :/ ..

imorgon
ska jag på stan med tessy vid 11-tiden , haha fårse hur det kmr gå att stiga upp ;) men det får lov att gå!
ska iaf köpa avfärgning och någon hårfärg , har inte bestämt mig än , men lutar mot att jag köper en ljusbrun elr nå liknande :)  sen ska vi fara och sola också!
sen på kvällen får man se vad som händer , blir iaf en nykter helg!

inatt fick jag ett konstigt samtal från en person, han frågade varför jag har slutat höra av mig ? tkr det inte är så konstigt att jag har gjort det.  ena stunden kan han vara helt söt och snäll , sen andra stunden kan han tappa kontrollen helt . näni, säger inte att jag är "in love" eller nå för det är jag inte, men tänk på  att man kan vara hur kär som helst, men ibland kanske personen inte är bra för en ändå, vare sig man vill inse det eller inte..
nogomdet .. :)

nu ska jag dränka mina sorger i ett glasspaket och titta på "step up" ;) hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0