six days seven nights .

tjena :)
igår (fredag) så var jag i skolan sooom vanligt ;p träffade även henke som jag inte sett på flera månader :) haha kändes lite skumt men.. life goes on ;) nåväl , fredan var jävligt jobbigt, hade ont i magen och var svinstressad , vet inte varför men ;/
sen på kvällen drog jag till jessica och drack öl med några stycken , var trevligt :) (Y)
vaknade upp hemma hos henne vid 10-tiden, så drog jag och josse till charlies och käkade med walle och thomas, gött som fan var det! sen drog vi till walle och kollade film osv.
sen drog jag och hälsa på brorsan, han hade fest igår så det var inte så nice där ;) hah.
nu sitter jag iaf på hertsön , funderar  på om jag ska dra på fest eller bara vara hemma och kolla film, hmm. lutar mest mot att bara vara hemma faktist :)  det är nice.. så kanske krille skulle komma förbi också eller han sa då det iaf , man lär juse :)
nu ska jag göra lite saker !
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0