Morning After Dark - Timbaland

helllu :)
mötet gick bra idag , dom tyckte jag gjort ett smart val ;)   men det är ju inte så ovanligt (A) haha, elr så inte :)
nå sen träffade jag davve, fast han hade också nå möte så drog in till stan och var med tessy, :)  sen tog jag bussen till gammelstan och var där ett tag.
Nu sitter jag bara här på hertsön , väntar på att tony ska komma hem så man kan dra förbi och hämta mina ciggg.
blir iaf bara att kolla film ikv , kanske öppnar matteboken också ;p
kanske drar till kärrbäck i helgen , haha kanske ska fara och jaga!!! ;D HAHAHHA! fast fårse , då måste jag stiga upp så tidigt , men är nog på tiden att jag hälsar på farmor och farfar :p men fårse om min bror ska dit elr inte . :)
nu ska slå på filmen :)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0