life after you

tjenis
sitter här hemma och har svintråkigt, lät väl kul? jåååå. nå ikv händer det inte så mkt, ska slinga håret osv, plugga matte så man slipper a-kursen nångång ...
nå idag har jag iaf varit i skolan , haft ljud hela dagen , blev klar med min reklamjingel, hahah fettbra blev den, hade kunnat bli bättre om jag haft tiden , men icket ;)

efter skolan så gick jag på stan med frida, sen tog vi bussen hem. sen nu har jag bara suttit här och häckat, diskuterat lite med morsan , tkr hon försöker ta mitt liv ifrån mig ;) haha men så äre nog inte, hon är nog bara lite orolig just nu antar jag, elr hon säger att hon får ångest direkt det börjar bli helg, men inte behöver hon ju ha det?
inte direkt så det kommer hända mig något.. menmen morsor är ju morsor! och farsan den jäveln har farit utomlands för nån vecka sen, vill bara att han ska komma hem :p  men det är ju ett tag kvar.

nå vad händer till helgen då?;) ingen aning vad jag ska göra , blir festa elr gå på bio, nått måste man väl göra iaf.
pusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0