I wonder how I wonder why ...

helllu :)
janii.. igår (torsdag) så var jag i skolan som vanligt :) var ganska så lungt ;P hahaa och kan inte släppa fridas "tänkahögt-moment",  "LISA KOLLA DÄR ÄR BÖGEN, ELR JUSTE HAN VAR JU INTE DET!!" haha... men hon fattade ju inte att han hörde allt , och jag då fick ett jävla skrattanfall ;p haha fyfan!
nå efter skolan så gick jag in mot stan med frida tessy och natty, tog ut pengar , sen gick brandalarmet på smedjan så alla var tvungen att gå ut , for sedan hem och soooooov ;p ovanligt elrhur?:) haha men det jävliga är att jag vaknade 02.00, så gick inte så bra att somna om :) nå , börjar på 2 timmar ungefär , så ingen ide att gå och sova.

fårse om det blir nå kärrbäck, sov ju hela dagen så har inte svarat när min bror har ringt , får ringa och höra med honom senare :)
annars blire väl att jag far förbi krille ikv =)

Yesterday you told me 'bout the blue blue sky
And all that I can see is just a yellow lemon-tree





btw så är jag ljushårig nu, men blir nog att jag färgar det brunt snart igen, trivs verkligen inte ;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0