helllu :)

skola som vanligt, fast började må dåligt så drog hem lite tidigare och sov, blev att jag skippade spinningen också.
nå sov i 4 timmar ungefär, sen när morsan kom hem så gjorde vi slingor på mig , tror det vart ganska bra ändå, fortfarande blött så ser inte så bra ;)
känner mig jävligt irriterad, vet inte varför men :p haha. så äre bara.
fan alla ska typ till umeå på lördag, är grymt sugen på att fara dit jag också, men ändå inte ;p känns ändå jobbigt! men blir nog att stanna i luleå... råttstad!!!

imorgon
ska jag festa iaf, ett som är säkert..! sen lördag fårmanse vad som händer. måst höra med frida om hon ska med och kolla på avatar elr nå! ;) alla säger att den är bra så.

imorgon kmr bli en riktigt nice dag känner jag ! ;) hahah. pengar <3

haha så blek jag var! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0