/

tjosan :)
nå dom senaste dagarna har jag varit mkt med vännerna osv , även varit fast i karungi, det var jobbigt som fan men kom sen nå snälla jävlar och hämtade oss, tack!! 
igår blev det lite festande, elr först åt vi gomat här hemma , sen for vi på "ersnäs revyn" ? tror det hette så, var svinroligt faktist ;p.. sen drog jag till emils morsa och satt där och drack en öl med henne iväntan på att dom andra skulle komma, sen festade vi och sjöng singstar och hade trevligt :) tog sen nattbussen till hertsön och for till bia där  johanna tony och massa var :) sen drog jag och johanna till mig och sov.
sovit till 17.00 idag, vilket inte kändes helt okey, men jävligt skönt varde =P fårse vad som sker ikv , finns inte så mkt att göra faktist , kanske drar förbi tony och kollar film elr nåågeet, fårse! =)
imorgon ska jag väl på stan och fika med johanna , sen drar jag väl till gammelstan och hälsar på emil :) han far hem på fredag ;/ trååååååk.
menmen , nu ska jag slå på en film :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0