All the promises we made, one by one they vanished just the same.

hellllow :)

varit en slapp dag i skolan , har i stort sett inte haft någon lektion allls :) skönt. mest varit med jessica och fulat! hah.

efter skolan gick jag på stan ett tag , hittade massa saker som jag måste köpa!! fast kanske inte blir allt på en gång;)
efter stan for jag till johanna, fast vi for nästan direkt till våran moster i gammelstan, träffade sötungarna :) sen drog vi och käkade på charlies åde. sen drog jag till hertsön!
nu sitter jag bara här och tar det lungt, men är grymt sugen på att hitta på nå eftersom jag är ledig imorgn , men alla andra har ju skola så :/ hmm..

imorgon ska jag iaf vara med davve, men vet inte än vad vi ska hitta på :), sen drar jag väl förbi johanna och kollar hur läget är där på tunastigen 41 ;) hah!
nåmer vetjag inte, villl GÖRA NÅÅÅ!

dusch nu iaf ;)



All the things I still remember
Summers never looked the same
Years go by and time just seems to fly
But the memories remain
In the middle of September
We still play out in the rain
Nothing to lose but everything to gain
Reflecting now how things could've been
It was worth it in the end


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0