All that I'm after is a life full of laughter As long as I'm laughin' with you .

hellluw.
seg dag idag.. vaknade vid 11, sen drog jag till skolan och hade arl, sen for jag på stan med några under hålet , sen lektion igen där vi hade redovisning , gick helt okey ändå, även fast min och fridas affärsplan inte lät så rimlig ;) haha!
nåväl, nu sitter jag här hemma , ätit våfflor till midddag , var mummsans !

allt känns så jävla snurrigt, saknar bara dom gammla tiderna, att man inte kunde ha insett då att man egentligen var lycklig , nå kommer iaf aldrig kunna förlåta mig själv för alla saker jag gjort, sårat andra osv. jävlar att man ska vara så förbannat klantig ;P haha nååååjaaaa,  nog om "the old times"  ångra aldrig något som fått dig att le iaf ;) haha börjar bli lite tjatigt elrhur ?;P hahahahahl.

nämen  man ska se ljust på framtiden, man vet ju aldrig vad som händer , bara och ta dagen som den kmr :)  ...
nå känner att jag är i en jävligt komplicerad sitts, vet inte riktigt hur jag ska göra .. jaja fårse vad som händer , allt känns bara så jävla jobbbbbigt, vissa tkr det är skitbra , andra inte. men måste ju ändå göra det jag känner, sen ser man ju hur det blittte med det ;) nog för att dom där "andra" bara har fått en uppfattning om "saken", men jag har gått fram lite djupare, så javet vet mer om ingredienserna .
haha fattar hur sjukt det låter, men orkar inte förklara ens vad det handlar om, så nu harni något att klura på ikv ;) hahah elr så inte.. fick iaf skriva av mig!

nu ska jag slå på tvn , och kanske sova , vemvet?;)
pusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0