tidsfördriv !

ÄRLIGHET
Ditt äldsta hångel?
- hm, typ 21 trorjag?:p
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i?
- 3 st
Vad tycker du om kärlek?
- Underbar men smärtsam
När kramade du någon sist?
- igår
Kramade du någon speciell person?
- jo
Har du svårt för att bli kär?
- vet inte riktigt, beror väl på.
När kysste du någon sist?
- hm, igår?:p
Ångrar du det?
- Nej
När fick du senast en komplimang?
- Igår
Har du hånglat med någon av samma kön?
- Yes

HAR DU NÅGONSIN...
Varit medvetslös?
- inte vad jag kmr ihåg.
Hånglat med någon riktigt ful?
- hm, nä inte vad jag tkr då :)
Hånglat med fler än 50 pers?
- Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll?
- ja, men det var på bastukvällen i gammelstan, lekte lite lekar :p ahha ful kväll.
Gjort något riktigt dumt?
- jopp
Gjort något du verkligen ångrar?
- jo verkligen ..
Åkt ambulans?
- nä
Gjort något olagligt?
- Ja
Blivit polisanmäld?
- Nej
Slagit ner någon?
- Nej
Skämts över dig själv?
- hm, nä.
Tar du droger?
- Nej
Vilka kläder sover du i?
- Trosor och bh
Vad hatar du verkligen?
- äckliga jävla pedofiler.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på?
- inte kär trorjag.
Vill du ha barn?
- Ja, dock inte nu

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng?
- Frida
Såg dig gråta?
- mamma.
Fick dig att gråta?
- ..
Du gick på bio med?
- johanna och tesssy :)
När ska du sova ikväll?
- inte bestämt det ännu ;p
Duschat idag?
- Nej, det får bli ikv.
Pussat någon idag?
- nej
Vad har du ätit?
- nå mat på skolan, kmr inte ihåg vad det hette.
Dagens klädsel?
- förutom underkläder & strumpor så jeanslegging och en svart tröja.
Dagens bästa?
- att komma hem
Dagens roligaste?
- inte hänt så speciellt kul idag,.
Har du många vänner?
- har så jag klarar mig, dom bästa iaf!<3
Vem kramade du senast?
- krille
Hur många har varit otrogna mot dig?
- ingen aning faktist.
Har du karl?
- nej
Vem pratade du med i telefon senast?
- Emil
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det?
- Frida P "ring"

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:
Saknat någon?
- Ohja
Ångrat något?
- jo
Ljugit?
- nja , bara åt morsan trorjag :p hah
Svikit någon?
- nä
Haft sex?
- jag är nunna
Gråtit?
- Ja
Skrattat?
- Jajomensan!
Slagits?
- Nej

KÄRLEK
Är du kär just nu?
- .. komplicerat.
Har du pussat någon idag?
- nej
Har du pussat någon de senaste 48 timmarna?
- Ja
Har du ett förhållande?
- nej
När går gränsen vid otrohet?
- vet inte riktigt, alla tkr ju olika, men jag tkr nog kyss/sex.
Har du varit otrogen och om ja, varför?
- ja, jag var i en tid där jag var väldigt förvirrad och inte visste vad jag ville, och sen var det massa känslor inblandade också, det är något jag ångrar djupt idag och aldrig kmr göra om.. man lär sig av sina misstag!
Är du romantisk?
- Jag kan om jag bara vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0