Others who broke my heart, they were like northern stars .

hellow :)
jani , var i skolan igår ett tag bara, börja känna mig svindålig så for hem. sov typ hela dagen lång så inte så intressant dag ;)
idag vaknade jag vid 10tiden, sen drog jag morsan och peter till happis, for på ikea, skopunkten osv :) sen vidare till mormor och morfar där vi käkade osv, jag gick upp på vindan och sov i någon timme, var svintrött!
nu ska jag snart kolla film "definitely maybe" fast den var svinseg på att ladda ner :s menmen, den ska vara bra så jag väntar ;p ska slå på "just friends" iväntan :) länge sen man såg den !
blev jävligt taggad på att festa eftersom alla håller på att taggar upp en ;p men NEJ, jag är fan sjuk så ska vila upp mig tills imorgon , då blire att festa järnet ;) (Y) längtar faktist.

nu ska jag slå på film :D PUSS!

tyckte den här klänningen var riktigt snasig, snygg till sommaren! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0