hellow :)

varit ledig idag då , riktigt skön förutom att jag knappt har kunnat andas inatt!! jobbigt utan närspray.
nå sov faktist bara till 11, sen duscha jag osv, sen for jag in till stan och träffa jessica och lite annat folk :)

när jag väl var hemma så käkade jag åde. skulle till gammelstan med krille och snacka lite, men vi får ta det imorgon ist :)!
nu ska jag snart gå och lägga mig i sängen och försöka sova, vilket inte kmr gå så bra trorjag .

nå imorgon har jag nån praktikdag i några dagar? vet inte riktigt vad det är , men vi skulle ha nå möte imorgon :p
efter skolan ska jag dra och lämna in cv på några ställen, jessica skulle följa med också så ska hon söka praktikplats också :) snasigt.

boden på fredag då! ;) snasigt!



haha tänker enbart på tessy när jag hör denhär låten! ;) <3


Kommentarer
Postat av: tessy

HAHAHHAHAHAH! kung <3

2010-02-14 @ 23:52:06
URL: http://tesssyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0