do you remember

tjenare :)
skola idag, håller ju på att jobba med tidender för nsd med halva klassen, så det vi gör kommer finnas på fredagar nu 3 veckor framöver :) fan så tog vi gruppbild idag, och inte lite risig var man ju ;p haha fyfan, aja fårse på fredag.

gick hem lite tidigare idag eftersom jag inte hade så mkt att göra. menmen, slog på "little man" riktigt rolig film ;p haha direkt den slutade så slockna jag som vanligt. skulle ju dra och träna med tessy , men hon hade plugg och jag fick ont i halsen , kan typ inte ens svällja. men imorgon efter skolan drar jag direkt :)!

var och badade igår med folket från gammelstan, var riktigt kul faktist ;p något man inte har gjort på länge. (Y)

nu ska jag lägga mig i sängen och glo stuart little 2 ;) haha riktigt nice!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0