Alla hjärtans dag!

hallå :)
helgen har varit riktigt knas, haha fredan vill jag inte ens prata om, för kmr inte ihåg ett skit, ska aldrig bli sådär full igen.
lördagen vaknade jag upp på porsön med massa folk, satt och fula med dom i några timmar, sen tog jag bussen till gammelstan och hälsa på brorsan , sov även i några timmmar :) skönt vare! sen hade min kära bror gjort kött och ris, med sås och allt , ruskigt gott vare :) sen kom det massa folk eftersom han skulle ha fest , men drog sen iaf till mjölkis och var med krille rasmus och några till, satt och drack öl osv :) var en lugn kväll iaf!

nu väntar jag på att det ska komma folk hit och käka tårta, peter fyller år idag , grattis :)

sen ikv ska jag sociala med emil, haha även fast han är så långt borta ;D ahah. nämen ska iaf kolla film i min ensamhet . elr så blire kanske björx och vara med krille och rasmus! fårse vad kvällen har att erbjuda, men inte vill man ju sitta själv och deppa på alla<3dag ?;) hhaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0