<3<3

tjosan!
varit ledig idag, varit fettskönt ;) vaknade vid halv 2 , sen har jag pratat i några timmar med morsan om lite saker :p så nu har vi rett ut lite grejjer iaf! skönt.
for iaf sen till tuna och var med johanna, vi kollade tv osv. sen drog jag och träffa krille, alkisjäveln. sen tog vi bussen mot stan där vi skildes åt ;d haha. tog bussen till hertsön där jag träffade oskar, fyfan så knasig han var ;) hha inte bra!
nu sitter jag och väntar på att frida ska komma, hon ska sova här åde :) snasigt.

imorgon
blire skola iaf, börjar klockan 10 :/ jobbigt att stiga upp..
sen ska jag vara med krille iaf. snasigt ;P

nu blire att göra andra saker ;p
pusss!

Till: Pappalarz (dejten)
Sms: Hejsan babe   jag är med dejten nu, nyknullad och skön asså, han var underbar 5 stjärnor, det är ju lätt en kille jag träffar igen   berättar allt sedan XD
Svar: haha hej du själv, är bara inne och tvättar kuken, kommer in och kör över dig igen om du gillade det så mycket haha nu skäms du va ?

Förklaring: Va på dejt med en kille jag snackat med ett tag, så skulle förklara för min tjejkompis om det hela , smset kom vill dejten och gissa om jag var röd i ansiktet när han



HAHA fysatan så skämmigt alltså.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0