say Yeah !

:)
varit i skolan 3 timmar idag så var ganska lungt, sen har jag bestämt att jag ska välja bort idrott B och ta multimedia C ist, tror det blir bättre , och mitt schema blir lite slappare också ;) haha slöfis jag är!
igår var jag på stan med rasmus, stina och adam, köpte mig ett par svinsnygga skor, kan lägga upp nån bild senare,  direkt jag såg dom så insåg jag att det var dom och jag som skulle dela denna vinter tsm ;) ahah!
efter stan så for jag och rasmus hem till mig och sov ett tag, sen blev vi båda sugna på pizza, så vi + adam traskade till charlies och käkade , gode gott var det !!
idag har jag varit i skolan, fast var bara 3 timmar , gå ganska lungt var det :) men har börjat få feber så har legat i sängen hela dagen :/ hmm..
imorgon om jag mår bättre så ska vi dra till överkalix, annars så skulle vi stanna i lule och gå på bio, fårse hur det blir :)
.
och rasmus kom just hem med cola, chips och dip! :) var tvungen att skriva det, hah.
slänger upp lite gammla bilder ! ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0