måndag = skolstart!

vaknade vid halv 10 imorse, rasmus steg upp med mig så duschade vi och åt frukost , sen kom rasmus mamma och hämtade oss så for vi till bränna, sen bussen till lule.

när jag var i  lule mötte jag upp frida på smedjan :) saknat henne så inåt helvete!!! inte träffat henne nå i sommar, :/ hmm.

nå for hem direkt vi slutat, hade en sån tung väska så orkade itne gå på stan elr nå :)

snart ska jag börja tvätta kläder osv sen gå ut och gå typ? känns som att det behövs ;p
sen ska jag förbi jennifer mest troligt.

fått ett svinjobbigt schema nu i 3:an.. men ska bara köra järnet nu, för handlar ju bara om ett år så lika bra att sköta det bra :)

nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen börja tvätta kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0