Bless the broken road!

hellu :)
inte skrivit på nå tag så tyckte det var dags ;)
i onsdags fick rasmus svinont i magen, han låg och skrek hela natten, så på morgonen så gick vi till sjukstugan sen blev det direkt till sunderby sjukhus så fick han operera bort blindtarmen .. stackarn haft haft så ont! :/

sen nästa dag kom robin och madde och hämta oss så drog vi till min farsa och tog det lungt :)
sen på lördag satt vi barnvakt och så kollade vi på "den gröna milen" riktigt bra film :) fast ganska gammal så antar att dom flesta har sett den ! :)


vi kom till ökx igår vid 22.30 så kom Lina och jocke och var med oss :) vi spelade fifa i flera timmar, haha var faktist svinkul, vi spelade om massa saker :) sen gick vi och la oss vid 4tiden, men jocke och lina cyklade hem.

vaknade vid 14.30 idag, så åt vi frukost åde sen gick vi in till bränna och köpte cigg och nu sitter jag och rasmus hos sandra och pratar på :) blir väl att vi går till tallvik på nå tag. sen ska vi bege oss till jocke och umgås med han och lina igen :) sen blire väl kanske att vi sover där också!


snart LK, har börjat längta som fan nu!! kmr bli så satans kul känner jag på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0