ångra aldrig något som fått dig att le :)

inte skrivit på ett tag ,men varit LK och sen i ökx har jag inte haft någon data :)

Lulekalaset orkar jag inte skriva så mkt om, men hade riktigt kul iaf, varit med trevligt folk osv :)
sen på söndag så drog vi till överkalix och är här fortfarande!

idag vet jag inte vad som händer , sitter iaf just nu hos sandra och dricker kaffe och känner lugnet :)
snart ska jag väl dra till tallvik igen, :)

imorgon har jag och Rasmus varit tillsammans i 6 månader så då ska vi väl hitta på nå mysigt ;)! sen får man se vad resten av helgen har att bjuda på :)
börjar skolan redan på måndag, fr måste jobba ikapp i massa ämnen så jag får godkänt, känns inte så kul då.. men får skylla mig själv :) men älsklingen ska följa med mig på söndag så jag slipper sakna honom :))
skönt att det är sista året iaf!!!! sen slipper jag skiten ;);)
.

du gör mig så lycklig gubben :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0