tjaah! :)

kollade nyss film , "hannah montana the movie" ;) haha , den var jävligt bra tyckte då jag iaf!! sweet kille iaf :) haha ojoj.. nämen har iaf varit i skolan idag, hade bara en lektion , sköööööönt :) sen har jag varit på stan med johanna bella och tessy , köpte ett par nya skor , blev några andra än dom jag tänkte köpa först :)
imorgon blire skola , har bara 2 lektioner, sen ska jag försöka dra mig till gammelstan, har typ inte varit där på svinlänge så det börjar väl bli dax :)
har iaf svintråkigt just nuuu, blir väl att kolla BB snart , haha även fast jag redan har sett säsongen en gång.. men de gör inget så somnar jag snabbare ;) men ska ut snabbt nu.
puss


I'm wondering why I've waited so long
Looking back I realize
It was always there just never spoken





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0