Time is going by so much faster than I.

halllå :)
nu mår man bra iaf, haha och mina saker är upphittade, dom var hos snubben på björx, men fattar inte , vi letade exakt överallt! ska hämta dom imorgon iaf :))!

kom hem från gammelstan nyss , suttit hos min moster och pratat på. haha och oskar är ju så söt, "varför är ni inte kära i varandra nåmer?" så har suttit och förklarat för han att allt inte håller i längden ;) nämen helt ärligt så känns allt jävligt bra, men känns som att jag stressar så jävla mkt, haha men morsan ville ju att jag skulle vara hemma ikv så att jag kunde tänka på hur mitt liv ser ut och hur jag vill att de ska bli! haha fattar typ ingenting men. tkr då att de rullar på ganska fint :) vad jag sitter och svammlar nu då..
ska snart trycka i mig chips och fanta och slå på en film , typ twilight ?;) haha har inte sett den på svinlänge ju..
.
 
    




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0