Jordin Sparks - Battlefield !!!

hallå :)
skola idag då , och kom på efter halva engelska lektionen att jag skulle hoppa av engelskan, :) och så kmr de bli till nästa vecka , måste bara få tag i syon.. sen hade vi ljud hela dagen, sen sluta vi :)
for till stan med frida , hämta dricka , sen träffa vi johanna och tessy :) sen for jag och tessy på spinning och core, usch och fy vad jobbigt det var, menmen, de ska väl vara det antar jag ;) haha! men är trött som fan iaf, ska sova på 20 min..
imorgon slutar jag klockan 16.30, så blir att jag far till tessy direkt efter skolan, sen vidare till bv och festa ;)
nu ska jag iaf gå och lägga mig i sängen och kolla på tv tills jag somnar!!!!
pussgodnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0