I wanna fly with you baby and just leave the world all behind

tjosan :)
idag har jag varit i skolan som vanligt, var lungt ändå :) sen hade jag möte med syon, de gick bra, kmr ha de ganska slappt nu i tvåan , men blir väl värre i trean :) hehe kul för stunden iaf..  sen har jag varit på stan med tessy, sen for jag dirr till farsan och åt, så bjöd han på blåbärskaka också, sen for jag till gården en svöng och kolla läget , sverige-malta kolla vi också ;p gick jävligt kasst för sverige i början, men sen blev de ju ett litet självmål där ;) haha sen hann jag inte se nåmer för var tvungen att fara till bussen , kom till hertsön så var jag ute med frida och prata om några saker.. hmmm ! och emil har träffat kungen idag, inte varje dag de inte :p haha! nåånä, nu ska jag gå och sova för har inge bättre för mig :)
pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0