I never meant to start a war, you know I never wanna hurt you.

hallåjs :)
skola idag då som vanligt , men råka försova mig som vanligt då :) hann iaf bara ha Nk idag.
sen for jag till kungs och träffa johan, så fick jag mina grejjer :) sen for jag och tessy till stan , hittade en tunika iaf , blir att jag köper den imorgon :) haha hatar att vara på stan, måste fan ha allt jag tkr är snyggt :p haha! nämen vill typ fara till happis och köpa skor, men de fårbli när jag far till mormor och morfar nån gång i livet :)
nu kom jag just in , varit och hyrt film med morsan och köpt lite karra ;) så min kväll blir alltså så! skönt att bara vara hemma också.

men nu ska jag ut en snabbis :)
puss!!








Kommentarer
Postat av: Lisa

kusinerna lisa :P

2009-09-02 @ 20:27:36
URL: http://krabbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0