I know when you're smiling cause it makes the sky blue

tjah!
skola idag då , men hade bara en lektion tydligen :S for till skolan så hade jag inge , så for till hertsön och hälsa på morsan och käka åre :P sen tillbaka och hade idrott.
efter skolan for jag till johanna , vi kolla på riverside och käka chips och dip! haha fettt:p sen när vi kom till mig så käka vi godis och drack pepsi! haha så onyttiga dagen hära! sen har vi bara varit på gården och kollat idol osvosvosv.
sitter just nu på hertsön kollat andra avenyn just , var inte så jävla bra som jag tänkt mig men :p annars så ja.
nu ska jag hitta på någe annat , slå på nån film kanske , fårse :)
pusss!





Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0